"

Dračí lodě s Modrým hrochem

15. 03. 2016 , aktualizace: 08. 06. 2016 , akce již proběhla Sdílej na Dragonboatsport.cz

1. ročník

Modrý hroch na dračí lodi 2016
 Akce v rámci charitativního projektu SPORTOVCI POMÁHAJÍ

Termín:           25. 6. 2016
Místo:              Brněnská přehrada, Lodní sporty Brno, Rakovecká zátoka
Pořadatel:        Nezisková organizace Nadační fond Modrý Hroch, Torrsen Sports s.r.o. ve spolupráci s TenDragons.cz s.r.o., TJ LS Brno a Fan Klub HC Kometa Brno z. s.

Předběžný časový harmonogram závodu:
Pátek 24. 6. 2016
15.00 - 18.00 hod     Možnost tréninkových jízd (po 30 minutách) pro přihlášené týmy v místě závodu.
                               Nutnost napsat do přihlášky v případě zájmu o trénink konkrétní požadovaný čas.

Sobota 25. 6. 2016
09.00 - 09.30 hod     porada kapitánů
10.00 - 15.00 hod     závody na 200m - rozjížďky, opravné jízdy, semifinále, finále
15.30 - 17.30 hod     závody na 1000m
18.00 - 18.30 hod     defilé vítězů, předání cen

Soutěžní pravidla:
V souladu s mezinárodními pravidly dragonboat race. Kapitánům budou pravidla vysvětlena na poradě. Týmy budou rozlosovány předem do rozjížděk po 3-4 lodích. Ihned následují opravné jízdy, dále semifinálové jízdy a finále.   Do semifinálových a finálových jízd se týmy nasazují dle postupového klíče, který bude sdělen kapitánům na poradě. 

Kategorie:

FUN tým
jedoucí na lodi pro 20 pádlujících + bubeník činí startovné 10 000 Kč (platba fyzická osoba).

Firemní tým
na základě smluvního vztahu pro 20 pádlujících + bubeník je startovné od 20 000 Kč (dle prezentace, možnost reklamy).

FUN tým
jedoucí na lodi pro 10 pádlujících + bubeník činí startovné 5 000 Kč (platba fyzická osoba).

Firemní tým
na základě smluvního vztahu pro 10 pádlujících + bubeník je startovné od 10 000 Kč (dle prezentace, možnost reklamy).

Startovné pro firmy (fyzické osoby podnikající) lze uhradit na základě Darovací smlouvy nebo Smlouvy o umístění reklamy - uzavřené s Nadačním fondem Modrý hroch (chasakova@modryhroch.cz)

Startovné zahrnuje:

1 tréninkovou jízdu na dračí lodi s instruktorem v pátek v místě závodu (viz. Předběžný časový harmonogram závodu). Dále startovné zahrnuje zapůjčení dračí lodi s vybavením včetně pádel, účast na sobotním závodě,vstup do areálu závodiště se zázemím.

Oběd + alko/nealko nápoj pro člena posádky.

Trať závodu:

200 m
startuje se z pevných startovacích bloků ve 4 drahách. Zázemí, nástupy a výstupy z lodí v areálu loděnice Lodních sportů Brno. Rozlosování a postupový klíč bude zveřejněn před závodem podle počtu přihlášených posádek. Cíl bude zaznamenán digitální kamerou.

1000 m
startuje se intervalově bez pevných startovacích bójí, v pořadí dle výsledků na 200m, startér srovná posádku a vydá povel ke startu. Závod se jede na otáčky.

.

Přihlášky:
Přihlášky je nutno registrovat na přihlašovacím formuláři na www.pavlof-sport.cz  nebo www.dracilode-modryhroch.cz . Případné dotazy k přihláškám zasílejte na info@torrsen-sports.cz.

Uzávěrka přihlášek je v pondělí 15. 6. 2016

Startovné:

Pro týmy jedoucí na lodi pro 20 osob činí startovné 10.000 Kč. Pro firemní týmy na základě smluvního vztahu startovné na lodi pro 20 osob od 20.000 Kč.
Startovné zahrnuje: 1 tréninkovou jízdu na dračí lodi s instruktorem v pátek v místě závodu (viz. Předběžný časový harmonogram závodu). Dále startovné zahrnuje zapůjčení dračí lodi s vybavením včetně pádel, účast na sobotním závodě, vstup do areálu závodiště se zázemím. Oběd + alko/nealko nápoj pro člena posádky.

Ředitel závodu: Tomáš Blaška
Asistent ředitele závodu: Michal Osička

Vyhlášení vítězů a předání cen: Proběhne po absolvování rozhodujících jízd, viz předběžný časový harmonogram závodu. Každý tým na 1. - 3. místě obdrží pohár a věcné ceny.

Doplňující informace:
Parkování: Nad loděnicí TJ LS Brno na volně přístupných parkovištích.
Vstupné do areálu LS Brno: Kapitán posádky obdrží na bráně areálu 25 identifikačních pásků, které umožňují vstup do areálu ve dne závodu zdarma. Ostatní při vstupu do areálu zaplatí vstupné od 20,- Kč (příspěvek pro Modrého hrocha)
Občerstvení: Bude pro vás připraven profesionální catering, kde si budete moci objednat několik druhů teplých jídel (např. steaky, těstovinové saláty, kebab, čínské nudle atd., dále čepované pivo a limonády, káva, palačinky, langoše),
Doprovodný program: Prodej píšťalek na podporu Nadačního fondu Modrý Hroch, skákací hrad pro děti, projížďka na motorovém člunu/jachtě (v odpoledních hodinách), zkušební jízda s vozidly SUZUKI, soutěže pro děti s Modrým hrochem, pivní štafeta, čepování piva na čas a na hladinku a další…
WC a sociální zařízení: V prostoru závodiště k dispozici v dostatečné kapacitě

Pořadatel zajistí službu první pomoci.
Obecné dotazy:                                    chasakova@modryhroch.cz
Dotazy k závodům:                               info@torrsen-sports.cz,

Ředitel závodu:                                    Tomáš Blaška, tel.: 725 606 745
Asistent ředitele závodu:                       Michal Osička, tel.: 608 666 609
Komunikace, marketing:                        Monika Chasáková, tel.: 728 750 779, chasakova@modryhroch.cz
                                                           František Smutný, tel.: 773 194 845, frantino@fanklub-kometa.cz

V Brně dne 9. 3. 2016

Tomáš Blaška, ředitel závodu  


Jinde na Dragonboatsport.cz


HLAVNÍ PARTNEŘI